diumenge, 13 de febrer del 2011

Se m'ha tornat a passar!!! Catxissss!!!!



Mira que cada any em passa el mateix... Arriba el 9 de febrer i em passa per alt... I me'n recordo quatre o cinc dies després... Catxiiiiiiiissss!!!

Bé, doncs resulta que el dimecres passat va ser el 4t aniversari d'aquest blog, que és una cosa que em fa certa gràcia... :)

Gràcies a tots els que passeu per aquí, amb comentaris o sense i que fa temps que em feu companyia... Un petonet, o quatre, per a cada ú de vosaltres!!!

14 comentaris:

  1. Doncs moltíssimes felicitats!! :-))

    Per dues coses:

    PER L'ANIVERSARI DE BLOG
    PER LA FOTO TAN MACA QUE HAS POSAT

    :-DD

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats! Quatre són un bon nombre!

    ResponElimina
  3. Mai és massa tard per celebrar un aniversari :-))
    Així que MOLTES FELICITATS!!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats !!! I moltes gràcies per tots els teus comentaris, sempre positius i plens de carinyu !!!
    Digua'm quin és el teu color preferit, et faré un ratolí Pérez, com a regal d'aniversari.
    Petons,
    Glo

    ResponElimina
  5. MOOOOOLTES FELICITATS, TANT SE VAL QUE SIGUI AMB RETARD, EL MÉS IMPORTANT, ÉS SER-HI!!!
    petons de'aniversari!!!!!!

    ResponElimina
  6. Felicitats, guapíssima! I apunta-t'ho al calendari per l'any que ve: un lustre!

    ResponElimina
  7. Assumpta,
    GRÀCIES!!!!

    (ei, que la foto no és meva, eh? )

    ResponElimina
  8. XeXu,
    Sí, ja són dies... gràcies!!

    ResponElimina
  9. Glo!!!
    UOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
    Si??????????????????????????????
    M'encantaria!!!
    el meu color és el lila :)
    i el teu??
    XD
    Gràcieeeees!!!!

    ResponElimina
  10. Mc Abeu!!!! HOLAAAAAAAAAAAAA!!!!
    benvingut a casa, espero que vagis venint, m'agradaria molt!!!!

    Gràciessss!!!!

    ResponElimina
  11. Dafne!
    Sí, el que compta és ser-hi!!! I tu ets de les que hi són sempre... :)
    Muakkks, i gràciesss!!!!

    ResponElimina
  12. xavi,
    hooolaaaaaa!!!!
    i moooltes gràaacies!!! XD

    ResponElimina
  13. Lídia,
    sísí, ho hauré d'apuntar, que si no, cada any fotem el pena igual... :S

    petoooons!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina