diumenge, 23 de desembre del 2007

BONES FESTES A TOTHOM!!!




Aquest és el primer Nadal del Blog. Aquí teniu la postal d'aquest any... Espero que us agradi.

Per si no s'acaba d'apreciar, el text diu...

"Que les nostres mans només dibuixin gestos de pau.
Que nuestras manos solo dibujen gestos de paz"

dimarts, 18 de desembre del 2007

ENGRUNES de SAVIESA. La frase de la setmana



Ensenyaràs a volar, però no volaran al teu vol.
Ensenyaràs a somiar, però no somiaran el teu somni.
Ensenyaràs a viure, però no viuran la teva vida.
Si més no, en cada vol, en cada somni, en cada vida,
perdurarà sempre l'empremta del camí ensenyat.

Teresa de Calcuta

dilluns, 17 de desembre del 2007

La foto del mes



Un racó qualsevol d'un jardí qualsevol... però especial...

dissabte, 15 de desembre del 2007

ENGRUNES DE SAVIESA. La frase de la setmana.


El veritable combat comença quan un ha de lluitar contra una part de sí mateix. Però només esdevenim persones quan decidim posar tots els mitjans i superar aquests combats.

André Malraux (1901-1976) Novelista y polític francès

Aquesta frase va per la Mercè C., que hi hagi sort dilluns!!!

LECTURA. Aquest mes et recomano...



Les festes nadalenques estan a punt d'arribar, però els negocis no han anat gens bé per al pare de l'Osset i li queden els diners justos per comprar el menjar. No es pot permetre fer regals als nens, però el matí del dia de Nadal, cada membre de la família troba sota l'arbre el seu regal. Són regals portats pel Pare Noel?

Una història preciosa que agradarà a petits i grans. Una història que capta el sentit veritable de l'esperit del Nadal, ple de màgia, humilitat i tendresa.
Cal ser bon observador, perquè les darrera les imatges hi ha claus per entendre bé tota la història...

Autor: Chih Yuan Chen (text i il·lustracions)
Gènere: Narrativa infantil
Editorial: Thule, Barcelona
Preu: 15 euros

dimecres, 28 de novembre del 2007

ENGRUNES de SAVIESA. La frase de la setmana


El millor que podem fer per algú
no és només compartir la pròpia riquesa
sinó mostrar-li la seva.

Benjamin Disraeli

dimarts, 27 de novembre del 2007

CAL·LIGRAFIA. L'obra del mes



Una veritat com un temple.

Alfabet uncial amb variacions pròpies, en tinta blava i vermella a l'aigua sobre paper canson mi teint. Automatic pens de diferents mides i pa d'or brunyit amb obsidiana.

dimecres, 21 de novembre del 2007

MÚSICA. La recomanació del mes...



M'agrada amb desmesura la veu d'aquesta mossa... Això sí, rema que fa pena... ;-)

dimarts, 20 de novembre del 2007

MÚSICA. Aquest mes us recomano...



Let me try, deixa'm intentar-ho, de Sugarplum fairy... Aquesta cançó em coloca...

diumenge, 18 de novembre del 2007

ENGRUNES DE SAVIESA. La frase de la setmana.


"Em vas donar la lluna,
però encara no et tinc..."

La lluna té moltes fases, Tefa,
una nit serà la vostra...
Amunt i crits!!!

dijous, 15 de novembre del 2007

ENGRUNES DE SAVIESA. La frase de la setmana



És la bona gent
qui escampa alegria.

dimecres, 7 de novembre del 2007

CAL·LIGRAFIA. L'obra del mes




Doncs aquesta és l'obra del mes... Un proverbi àrab... en àrab, clar... A banda de la plasticitat, hi ha el significat... Ara no recordo massa bé, però crec que deia alguna cosa així com ara... "Els amics de veritat hi són per sempre"... Doneu-vos per entesos...

Automatic pen i tinta a l'aigua lila perfumada sobre paper de canya de color cru

dimarts, 6 de novembre del 2007

La foto del mes...

BubbleShare: Share photos - Thanksgivingtime!


Una de les coses que m'agrada més de fer és anar a veure els focs d'artifici... M'agrada sobretot si puc ajeure'm a la gespa i anar fent fotos de tot... Clar, després, triar-ne una sola costa molt... I n'he triat onze ;-).

Espero que us agradin...

dilluns, 5 de novembre del 2007

ENGRUNES DE SAVIESA. La frase de la setmana


L'optimista creu en els altres,
el pessimista, només en ell mateix.

Gilbert Keith Chesterton

divendres, 2 de novembre del 2007

Com fer feliç un eriçó???

http://www.elerizofeliz.com

Aquest és el web de la meva amiga María de Gijón, ella fa accesoris per eriçonets com ara aquests: matalassos, sacs de dormir, mantetes polars, cases... (sí, sí, cases, amb finestra i tot!!!)

Bonics, eh? Confeccionats artesanalment per donar comoditat i protegir aquests animalons tan simpàtics... I a més, si volem, ens ho personalitza i tot... A la meva Boleta de Punxes li encanta, i jo, quan hi juga i treu el cap per la finestra... Un dia m'ofegaré perquè de tant riure no puc respirar... Ja ho sentireu a dir... ;-)

BubbleShare: Share photos - Here comes Halloween!

dijous, 1 de novembre del 2007

L'arc de Sant Martí dels eriçonets

BubbleShare: Share photos - halloween photos


Contrariament al que molta gent pensa, d'eriçons n'hi ha de molts colors. Aquestes varietats són les que aconsegueix el Sevi, un amic meu de Sevilla que és criador d'aquets petits mamífers.

Ells mateixos us anirant dient de quin color són...

www.erizosdelsevillano.com

dimarts, 30 d’octubre del 2007

MÚSICA. La recomanació del mes



Carla Bruni, Quelq'un m'ha dit

Hi ha una estrofa que diu:

"Em diuen que el destí se'n fot bé de nosaltres
Que no ens dóna res i que ens ho promet tot
Sembla que la fecitat sigui a la cantonada
Llavors allarguem la mà i ens tornem bojos..."

dissabte, 27 d’octubre del 2007

Avui és el dia de la Marta i del David



La Marta i el David es casen avui. Aquest és un dels regals que rebrà la núvia de mans (i de veu...) del padrí de casament, el Toni. És el vers que li ha escrit ell i que li he cal·ligrafiat... Fa goig, eh?

L'arqueta de fusta catalana és on antigament es guardaven les coses de més valor a les masies... Dins d'aquesta, ja veieu, un llit de flor seca i perfumada ,el pergamí relligat amb una cinta del color preferit de la Marta... I molta tendresa, és clar, això, sobre tot.

Felicitats, parella!!!

dijous, 25 d’octubre del 2007

Coses que m'agraden...

M'he recordat de com reia quan mirava aquesta sèrie... Com m'agradava l'Arale, marededeusenyor...

Poso aquest video per què en gaudiu tots i totes... És la melodia...



I això deu ser alguna cosa així com la B.S.O. de la meva infantesa...

dimarts, 23 d’octubre del 2007

diumenge, 21 d’octubre del 2007

Eiiii, tot arriba que arriba...!!!

Doncs sí, com diu la meva amiga Montse, tot arriba que arriba, i avui he rebut el certificat del meu premi de cal·ligrafia... Aquí pots veure imatges del treball, del president de l'Associació lliurant-me el diploma, del diploma...

BubbleShare: Share photos - Here comes Halloween!



El diploma diu:

"Amb aquest document certifico que ...una servidora, jeje... ha obtingut el 1r 2n premi Catalunya de Cal·ligrafia Argilés i Solà 2007.
A setze de juny de dos mil set a la ciutat de Barcelona.
És de destacar l'esforç, voluntat i tenacitat de l'alumna"

És alfabet semiuncial irlandés escrit sobre pell de xai amb tempera blava i vermella, i dins una carpeta artesana de cartró reciclat...

dimecres, 17 d’octubre del 2007

ENGRUNES DE SAVIESA... La frase de la setmana


Savi és
qui hi veu amb el cor

MÚSICA. Aquest mes et recomano...

M'agrada la Noa... M'agrada molt. Aquí tens una versió d'una cançó d'Alan Parson's Project... Jo diria que supera la original... A veure què hi dius tu...

diumenge, 14 d’octubre del 2007

EL PLANETA ENS ESTIMA



Ei, família, que dilluns 15 els blocaires fem el dia d'acció del blog, aquest cop, dedicat al medi ambient.
Una imatge, com sempre, val més que mil paraules... Si el palneta ens estima, ens dóna recursos de vegades inesgotables, per què no tenir un detall amb la Mare Natura???
Vinga, ànims, que és fàcil!!!