dilluns, 18 de juny del 2007

Ei, familiaaaa!!!!




Doncs aquesta composició de cal.ligrafia dissabte 16 de juny va rebre el 2n premi Catalunya de Cal·ligrafia Argilés Solà... És tinta xinesa blanca sobre paper canson color lieu de vin, tempera daurada, les mesures són 65x25 cm i he fet servir tremps artesans fets pel meu pare i per un dels meus professors, que és el president de l'Associació Premis Catalunya de Cal·ligrafia i es diu Antoni Argilés Solà...

El text es correspon a l'article 3r de la Declaració dels Drets Humans en occità, i diu "Tot individu a dret ara vida, ara libertat e ara seguretat dera sua persona. D. des drets umans" (Tot individu té dret a la vida, a la llibertat i a la seguretat de la seva persona. D. dels drets humans)

Com ja us podeu imaginar, estic molt contenta!!! ;-D


This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

1 comentari:

  1. Hola!!!
    M'encanta aquesta cal·ligrafia. Jo ara estic començant a assajar una obra de teatre ambientada a Occitània , el Cercamòn.
    Sóc del foru dels eriçons. Si et demanès una caligrafia similar a aquesta, quan podria costar?

    Ciao!

    ResponElimina