dilluns, 21 d’abril del 2008

CAL·LIGRAFIA. L'obra del mes




Aquest divendres dia 18 a la tarda vaig rebre el 1r premi del concurs de la biblioteca de Reus per aquest punt de llibre. La biblioteca organitzava un concurs en motiu del seu 5è aniversari, i hi va haver una festa de celebració.

M'ho vaig passar molt bé perquè la biblioteca estava plena de músics que anaven acompanyant la gent amb música i instruments tradicionals: gralles, acordions, sac de gemecs... Això era molt xocant perquè a la bibli ja sabeu que si parles o cantes et fan fora, (i jo sóc dels que canten amb l'mp3 a la butxaca, que ja m'han dit per tres vegades si puc cantar mes fluix...), també hi havia els gegants, els capgrossos que a Reus es diuen nanos, i m'agraden molt, també el drac de Reus, i els diables... TOTS AQUESTS DINS LA BIBLI!!! Espectacular, no???

Després del soroll de la gentada que hi havia, del bestiari i de la visita obligada a les diferents sales hi va haver els discursos dels polítics, el lliurament de premis, la coca, la xocolata, la taronjada i els missatges dient que tenia premi. Més de cent punts de llibre presentats!!!

El premi era aquest lot de llibres i la publicació del punt i posterior distribució als lectors de la biblioteca. Us poso de moment una foto dels llibres que m'han donat. Estic per posar una parada dimecres, jeje.



Cal·ligrafia Uncial Romana, tinta blanca sobre suport negre, ressaltant en daurat les lletres B C R (Biblioteca Central de Reus).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada