diumenge, 8 de febrer del 2009

7


A mi no em fa res fer memes, al contrari, però aquest, vist el nivell de l'Òscar, el XeXu, el Babunski... uffff, mira que han estat originals, eh? jejeje
Després de veure aquest matí que el Babunski finalment me l'ha endinyat, he pensat diferents opcions per mirar de seguir la línia creativa i original dels meus companys, així que... aquí teniu la meva taula del 7!!! :) (perdoneu... és deformació professional...)

7 x 0 = 0
7 x 1 = 7 - una beguda que m'encanta: el granitzat de volldamm. ;)
7 x 2 = 14 - dues coses que no m'agraden: planxar, i que em molestin quan dormo.
7 x 3 = 21 - tres pel·lícules que m'han flipat: "crash", "contact", "memòries d'Àfrica"
7 x 4 = 28 - quatre llibres que m'han marcat: el petit príncep, les veus del desert, el llibre dels salms (al seu dia), el petit nicolas...
7 x 5 = 35 - cinc qualitats que valoro: la intel·ligència, l'espiritualitat, la serenor, la capacitat de ser feliç, la tendresa.
7 x 6 = 42 - sis hobbis que he tingut o tinc: la fotografia, la cal·ligrafia (aquest és més una feina que un hobbie, ara per ara), fer puzzles, el patchwork, el punt de creu i la cuina.
7 x 7 = 49 - set països on m'agradaria viatjar: Islandia, la Xina, el Carib, Tailandia, Nepal, Holanda, Austria.
7 x 8 = 49 - vuit llocs on m'agradaria tornar: Nyhaven (el carrer del port antic de Copenague), Svartissen (una gelera de Noruega), Castell de Chambord (al Loira francès), port de pescadors d'Oslo ( és típic comprar 1l de cervesa i 1l de gambes, les venen a litres com nosaltres les castanyes, i les gavines s'atansen a buscar els bocins de gamba que nosaltres no mengem), Cortina d'Ampezzo (Alps italians), i més aprop de casa... Montserrat, jejeje i Cadaquès.
7 x 9 = 63 - nou coses comestibles que em surten bé i/o m'agrada menjar: la paella, els xampinyons al xerés, el pastís de xocolata, les truites del que sigui, el pollastre del cole on treballo, les avellanes de Reus, les pomes de Lleida, la melmelada de carabassó que fa la meva mare, i el plumcake.
7 x 10 = 70 - deu assignatures que m'ha agradat aprendre i/o ensenyar: lectoescriptura al parvulari, literatura catalana, llatí, plàstica, literatura castellana, psicomotricitat, expressió oral, llengua catalana, natura i contes!!!

Qui el vulgui fer, que l'agafi amb tota tranquil·litat, jo no el passaré que es veu que la plataforma antimemes pica bastant fort, per aquestes contrades... Oi, Assumpta? ;)

12 comentaris:

  1. Jejejeje que jo crec en la llibertat dels individus, eh? Qui li agradin que els faci, i tant! :-))

    A més, he de reconèixer que aquest Meme del "SET" està obtenint unes respostes absolutament brillants. I crec que la clau d'això és precisament la llibertat amb que la gent s'ho pren. No és un meme d'aquells rígids, amb normes, amb obligacions, tancats, quadrats, asfixiants (jeje) és un meme que permet "anar per lliure" :-))

    He vist fotos, records, viatges, pecats capitals, i ara tu ens sorprens amb la taula del set (molt enginyosament, la veritat) i, sobre tot, amb un dels teus magnífics dibuixos cal·ligràfics :-))

    Amb això, cadascú ha fet un article adaptat als seus gustos, cadascú ha mostrat una mica de sí mateix... podria dir que aquest és un "Meme-bo" :-))

    ResponElimina
  2. Assumpta,
    mira que te'l passo, eh? jejeje, jo crec que sempre te'l pots prendre amb llibertat un meme, al menys això és el que he mirat de fer quan n'he fet un...
    Ei, va, ho proves? Podria ser com un repte per a tu... ;)

    ResponElimina
  3. Jejeje picarona :-))
    No, no... jo crec que ho heu fet tots molt bé.
    Avui a les SET juga el Barça... fins llavors, tinc el repte de posar la rentadora i fer alguna altre coseta... com prendre un te ;-) Vols? :-)
    (Uhmmm... podria parlar dels meus SET tes preferits... o posar SET coses que hagi fet a punt de creu... o explicar SET anècdotes amb els nens de catequesi... o posar... ostres!! aquesta que em venia al cap si que era bona... jejejeje)

    ResponElimina
  4. Excelent la manera com has resolt aquest meme !
    I és veritat, el fet que cadascú l'ha pogut amotllar a la seva pròpia manera, és el que justament l'ha fet encara més divertit, original i agrait de fer !
    Petonsssss ;)

    ResponElimina
  5. kweilan,
    jeje, gràcies, m'hi he hagut d'esmerar pq els col·legues deixaven el listó alt, ja veus...

    ResponElimina
  6. -assumpta-,
    saps que la taula del 7 és la que costa més d'aprendre? amb els meus alumnes de 3r m'hi barallo des de l'octubre i encara guanya ella!!! Aggghhhhh!!!!

    ResponElimina
  7. Oh, i el meu comentari, que no t'ha agradat que no ha sortit? Snif :_(

    ResponElimina
  8. XeXu,
    quin comentari, bitxo??? No n'he rebut cap de teu!!! Ja té trons que ara que he desactivat la moderació just el TEU no surti, jejejeje...
    Que me'l tornes a fer??? Vaaa... Muaaaa

    ResponElimina
  9. Òstia, molt bo aquest meme! Molt i molt original. Potser n'hauré de fer jo un ara amb els 7 nombres primers més curiosos. O les 7 funcions trascendents... això que algú em prengui el monopoli dels temes matemàtics m'ha tocat...

    ResponElimina
  10. Babunski,
    saps que? jo no sóc matemàtica, les mates sempre han estat la meva creu. Sóc parvulista. (Més INRI???)
    jejejeje, petooooooooooooooooooons

    ResponElimina
  11. Doncs no recordo molt bé què deia, però el que sí que és segur és que et deia que comparteixo un dels teus viatges desitjats, el primer de la teva llista, i el segon de la meva, i avui mateix hem estat a punt de comprar els bitllets per anar a Islàndia, potser serà demà el dia, espero que sí. Tinc moltes ganes d'anar-hi.

    ResponElimina