diumenge, 15 de febrer del 2009

Patchwork. Un davantal de costura.



Això és una cosa de gran utilitat per la gent que sol oblidar on ha deixat el que fa mig segon tenia a les mans. És un davantal de costura que vaig fer ahir a la tarda. Té tres butxaques per anar posant les coses que necessito per cosir, de manera que les pugui trobar amb facilitat.
Fa joc amb el cosidor de l'altre dia, amb la bossa de costura que penjaré un dia d'aquests, i amb un parell de coses més que de moment, només són idees, XD.

6 comentaris:

  1. Et diria que fas una mica de ràbia, però amb carinyo, eh? És que se't dóna molt bé això! Bé, és la meva humil opinió, que no seria capaç ni de cosir un tros de roba sobre l'altre, em semblen obres d'un altre planeta, hi tens la mà trencada.

    Per cert, que em preguntaves l'altre dia que si el tatoo era meu i si sé què vol dir. Dona, tu creus que em tatuaria alguna cosa que no sé què és? Mmm... no contestis, si us plau. Però no, aquest cop sí que ho sé, és un símbol especial per mi, per la carrera i pels meus amics, ja que em fa pensar en ells. I t'asseguro que el lloc on treballo ara (tot i que el tatoo és anterior) està ple d'aquest símbol, però ja hi estic acostumat, de fet, amb tantes coses perilloses amb les que treballo, el tatoo podria avisar perfectament de que jo sóc perillós i que se m'ha de tocar amb guants.

    ResponElimina
  2. I va la Montse i diu "...ho vaig fer ahir a la tarda..." i es queda tan tranquil·la, com qui diu que va cosir un botó :-))

    Jo no dic com en Xexu, jejeje, que és molt tendre (aposto a que sí saps cosir un tros de roba sobre una altre), perquè crec que s' m'hi posés, ho podría fer... ara bé: Com a mínim, mínim... una setmana, i medint i tornant a medir... i havent de desfer algun trosset... i mirant de dissimular alguna petita errada... jejeje

    Que si, Montse, de veritat... que en saps molt, tens facilitat pel que son les manualitats i això és molt maco i, a més, tens bon gust per escollir les robes :-)

    Dijous passat passava per davant d'una merceria i tenien en rebaixes algunes robes (no sé si serà la crisi, perquè ja saps com és de car tot aquest material) i em va agafar un rempell i en vaig comprar un parell de retalls!! Mes xules!! :-))

    (jejeje... m'aprofito que no hi ha la moderació de comentaris per deixar aquí un rotllo enoooorme) :-)

    ResponElimina
  3. XeXu,
    no em diguis que et faig ràbia que la ràbia és un sentiment molt destructiu que no vull per a tu, això si, amb carinyu pots dir-me el que et doni la gana, XD. Mil gràcies.

    Pel que fa al tatu, només et faltava dir-me el que significa, jejeje, i a més, tu ets perillós? vols dir? en quin sentit? a mi em sembles una persona d'allò més tendra, com diu l'Assumpta, i encantadora...

    MUAKA!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ufff, m'he quedat més tranquila després de la teva resposta. M'ha fet mal a mi i tot la paraula ràbia.
      Per cert, és un davantal de costura preciós. Molt original i amb les teles molt ben trobades per l'ocasió. Espero que gaudeixis de la costura com hi gaudeixo jo, o més. Perquè és brutal!
      salut!

      Elimina
  4. Assumpta,
    mira, la meva profe de patch te un davantal per l'estil, l'altre dia mel va deixar medir, i amb base al seu, ahir a casa vaig fer aquest, amb un parell de diferències, el seu te 4 butxaques, te botons, el meu es tanca amb velcro...
    Si en vols el patró te l'envio i ja veuras que no és gens difícil, això sí, t'hi has de posar una estona llarga, jo vaig començar a les 5 i a les 11 encara hi era...

    Ja m'estas dient en quina botiga fan rebaixes de roba de patch!!! que vinc!!!! :) La roba del davantal son retalls que m'han quedat de fer la bossa de costura...

    ResponElimina
  5. Jejeje la botiga és Fildor a l'Avinguda Prat de la Riba, molt al principi, molt a prop del "Condesito" :-))
    Et situes? Davant de la botiga de San Carlos de roba de la llar (abans Texca)

    Uffff si em llegís la meva amiga Vero, pensant en "coses noves" ella que sap tot el que tinc pendent per acabar em faria una tibada d'orelles ;-)) Però t'agraeixo molt l'oferiment, de veritat!! Smuaaaaaaaaac

    ResponElimina