dijous, 29 de gener del 2009

Cartellera. La peli del mes




Avui estrenem secció: La peli del mes!!!

EL NEN DE MART

Hi havia una vegada, un nen que vivia en un orfanat, per ser més exactes, dins una capsa de cartró que ell mateix s'havia acondicionat per protegir-se. Era el nen de Mart. Coneixeu cap nen que visqui en una capsa de cartró i que estigui convençut de que és de Mart? Potser aquest era el motiu pel qual el nen no trobava família que l'acollís.

Hi havia una vegada, un escriptor de novel·la de ciència ficció que s'havia quedat vidu feia poc, i que casualment, arriba a l'orfenat i coneix el Dennis, el nen de Mart.

EL NEN DE MART, és la peli de la paciència i el respecte, també de l'estimació. Us la recomano molt especialment. A mi, m'ha arribat molt i molt endins.

6 comentaris:

  1. Doncs mira una bona proposta...

    ResponElimina
  2. Cesc,
    t'encantarà. Ho sé.
    Petoooons!!!

    ResponElimina
  3. Ai mare... que jo quasi no vaig mai al cinema :-))
    M'agòbia una mica (i això que no tinc claustrofòbia, eh? res de res... deu ser una altre sensació)

    ResponElimina
  4. Assumpta,
    filla que estem al segle XXI, hi ha videoclubs, emules, etc... :S

    ResponElimina
  5. Jejejeje l'eMule no em funciona massa bé... crec que és cosa del Windows Vista :-))

    I mai a la vida he anat a un videoclub (de veritat, eh?) ostrers, cada dia m'adono més de les meves rareses ai, ai... jajaja

    ResponElimina
  6. Assumpta,
    aquesta l'has de veure, no la fan al cine, no és de rabiosa actualitat, peró t'encantaria...

    ResponElimina