divendres, 31 d’octubre del 2008

Un altre...




Li vaig dir que li faria i aquí el tenim. L'últim MEME de la meva amiga Assumpta, que gentilment m'ha "endinyat" jejeje.
Com que sempre he predicat que les normes hi són per saltar-nos-les, miraré de ser conseqüent amb el que dic i el que faig i ni posaré les normes, ni posare sis coses, ni ho passaré a sis persones. Com que es veu que el tema MeMe ja carrega (no és el meu cas, a mi m'agraden, sempre que no siguin repetitius), qui el vulgui que l'agafi. I dit això...

Anem al gra:

Sis coses que m'agraden:
1. Les truites de la meva mare. Com tots sabeu, la meva mare és la campiona del món de truites boníssimes :)
2. Les coses de fusta que em fa el meu pare. El meu pare no és fuster, és artesà del torn, li agrada fer-me capcetes amb fusta d'olivera, on hi guardo coses especials, els meus tresors, encara que el tresor de veritat és ell... :)
3. Una cerveseta ben freda al vespre quan arribo de treballar.
4. Un dia plujós com avui, colgada amb la manta del sofa, llegint un bon llibre i menjant castanyetes calentes acabades de torrar...
5. Explicar contes als nens i veure com els cau la baba, jijiji...

Sis coses que no m'agraden
1. La cervesa que no està prou freda.
2. La sopa que no està prou calenta.
3. El guix que no fa pols.
4. La publicitat enganyosa.
5. Els pares que consenteixen els seus fills al màxim pensant que els fan un bé i m'exigeixen que jo els tracti de la mateixa manera.

1 comentari:

  1. De fet, Montse :-) es nota que és un Meme fet amb carinyo doncs has pensat i meditat cadascuna de les coses que has posat, convertint-lo en una conversa molt agradable entorn un te... on imagino que puc veure una d'aquestes capsetes que fa el teu pare (i que deuen ser una autèntica preciositat, ara ja sé d'on et surt l'habilitat per totes les coses manuals que ens mostres al blog) o com expliques tota contenta la gran cuinera que és la teva mare...

    A mi no m'agraden els Memes, ja ho saps... no sé mai que respondre, m'esforço per posar coses certes, és clar, però no trobo aquest punt que tu has trobat... i em sento incòmoda pensant si ho llegirà algú amb qui jo no tindria prou confiança per explicar-ho :-)

    En quant a les coses que no t'agraden :-)) he rigut amb lo de la cervesa i la sopa (veus? penso exactament igual... però mai hagués atinat a posar-ho a un Meme jeje)
    I no puc estar més d'acord del que estic amb la teva última frase: Tens tota la raó :-)

    Ah!! i recorda que sempre hauras tingut l'honor d'haver participat en el meu últim Meme jejeje

    Un petonàs molt fort!!!

    ResponElimina